خبرگزاری کار ایران

تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش بلامانع است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۵۰

رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش با توجه به ضوابط و قوانین بلا مانع است.

به گزارش ایلنا، رسول زرگر پور در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: تغییر کاربری برای املاکی که مشکل قانونی ندارند و نفع عمومی را در بر گیرند بلا مانع است.

استاندار اصفهان ادامه داد: در کمسیون ماده 5 از تغییرکاربری سخن گفته شده که ما با این موضوع مخالف نیستیم اما در صورتی که تغییرکاربری با توجه به رعایت تمام شرایط و ضوابط شهرسازی، جمعیت پذیری، اصول ترافیکی و آتش نشانی انجام شود و اگر قرار است ارزش افزوده ای اضافه شود این ارزش افزوده به شهر برسد.

وی اظهارکرد: از اعضای کمیته ماده 5 تقاضا می کنم که به موضوع تغییرکاربری املاک آموزش و پرورش رسیدگی کنند. چراکه اصل قضیه یک درخواست قانونی است اما تعیین مصداق آن نیز باید قانونی انجام شود و به شرط رعایت ضوابط تغییرکاربری هیچ مشکلی ندارد.

 زرگر پور خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: نیاز آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی، غیر قابل استفاده بودن برخی از فضاها و استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود آموزش و پرورش با برگزاری جلسات قابل حل است .

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: این موضوع که معاون اول رئیس جمهور بیان کردندکه اگر بخواهیم اموالی را بفروشیم و به احسن تبدیل کنیم باید به گونه ای برخورد شود که ارزش افزوده به دولت برسد این هم گفته ای صحیح است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز