خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح بخش‌های نوسازی شده بیمارستان امام‌حسین(ع)

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۵۳۸

با حضور وزیر بهداشت بخش‌های بلوک زایمانی، اتاق‌عمل و اورژانس زنان، NICU و ICU بیمارستان امام‌حسین(ع) تهران که بهسازی و نوسازی شده‌اند افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، علاوه بر افتتاح این بخش‌ها، در حضور وزیر بهداشت و رییس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) عملیات ساخت بیمارستان تیپ ۳ سرطان برکت امام حسین(ع) در این بیمارستان آغاز شد.

بیمارستان برکت امام حسین(ع) قرار است با مشارکت بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مدت زمان دو سال در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع، با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع با حدود ۲۰۰ تخت بیمارستانی ساخته شود.

بخش بلوک زایمانی، اتاق عمل و اورژانس این بیمارستان با زیربنای ۶۷۰ متر مربع و اعتبار ساخت و تجهیز بیش از ۱۰ میلیارد ریال، بخش NICUبا ظرفیت ۱۷ تخت، زیربنای ۳۸۰ متر مربع و اعتبار ساخت و تجهیز بیش از ۲۸ میلیارد ریال و ICUبا ظرفیت ۱۰ تخت با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و اعتبار ساخت و تجهیز حدود ۱۸ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بودند که دکتر هاشمی آنها را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت همچنین از پروژه کلینیک ویژه این بیمارستان که در ۸ طبقه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز