خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان تهران:

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۷۹

مدیرکل کمیته امداد استان تهران طی حکمی علی کریمی اصل را به سمت معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد (ره) استان تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در حکم صادره بر لزوم بهره‌ گیری از تجارب گذشته و خدمت‌گزاری خالصانه تاکید کرد.

در بخشی از این حکم آمده است، امید است با اتکال به الطاف الهی و تحت توجهات و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با الهام از اندیشه های حضرت امام (ره) و درک عمیق از هدایت های مقام معظم رهبری، به ویژه بهره مندی از رهنمودهای ارزشمند و رهگشای ایشان با استفاده از دیدگاه های علمی و تجارب گذشته و ضرورت نظارت دائمی بر مجموعه فعالیت ها تا رسیدن به نقطه مطلوب خدمت به محرومان و نیازمندان، رفع مشکلات و تنگناهای اجرایی امدادگران مخلص و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) موفق و سربلند باشید.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با اشاره به اجرای سیاست مدیریت چرخشی در سطح استان تهران،خاطرنشان کرد: این نهاد با اجرای سیاست مدیریت چرخشی، سن مدیریتی را حداکثر چهار سال تعریف کرده است و مدیران در جهت خلاقیت ونوآوری در بازه زمانی مختلف تجربه های خود را در خدمت رسانی به جامعه هدف به کار می برند.

شایسته ذکر است:  علی کریمی اصل، پیش از این مسئولیت، ریاست منطقه 14، مدیر کمیته امداد جنوب شرق و شمال شرق تهران و سرپرست اداره پذیرش و مددکاری این نهاد را در کارنامه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز