خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از حادثه دیر استان بوشهر؛

۱ کشته، ۲۰ مصدوم و ۵ مفقودی در حادثه دیر/ تخلیه آب از ۵۰ واحد مسکونی/۴ نفر از مفقودان مسافران نوروزی بودند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۹۳

طغیان آب دریا در شهرستان دیر استان بوشهر ۲۰ مصدوم، ۵ مفقودی و یک کشته برجای گذاشت.

حمزه اعتماد (فرماندار شهرستان دیر) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام آخرین خبرها از حادثه آبگرفتگی این شهرستان گفت: در این حادثه ۵ نفر مفقود شده‌اند و تاکنون نیز یک جسد پیدا شده‌است.

همچنین حسن کولیوند(سرپرست اورژانس کشور) با تشریح وضعیت مصدومان این حادثه به خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر ۲۰ مصدوم تا به حال به مرکز پیام شهرستان دیر اطلاع داده شده است.

به گفته وی ۸ مصدوم به دلیل وخامت حال به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و ۱۲ نفر سرپایی توسط آمبولانس در درمانگاه درمان شده‌اند.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر) با اشاره به امدادرسانی به ۲۰۷ نفر در حادثه آبگرفتگی دیر یه خبرنگار ایلنا گفت: به ۲۰۷ نفر امدادرسانی شده که از این تعداد ۷ نفر از محل حادثه نجات یافته و یک نفر در حال حاضر مفقود شده‌است.

وی افزود: تاکنون ۵۰ واحد مسکونی از آب تخلیه شده‌اند و ۱۰ تیم امداد که شامل ۵۰ امدادرسان است در محل حضور دارند و در حال ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ادامه دارد.

حمزه اعتماد (فرماندار شهرستان دیر ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام آخرین خبرها از حادثه آبگرفتی این شهرستان گفت: ۵نفر مفقود شده‌اند و یک پیکر هم پیدا شده است.

 وی افزود: پیکر پیدا شده متعلق به مردی حدودا ۴۰ساله است.

اعتماد درباره مفقودین حادثه نیز گفت: از ۵ فرد مفقود شده در این حادثه ۴ نفر مسافر نوروزی و ۱ نفر هم شهروند بوده‌اند.

وی گفت: از ۷ نفری که به بیمارستان منتقل شده ‌ند هیچ کدام تاکنون مرخص نشده‌اند.

حسین درویشی، مدیرعامل هلال احمر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با حادثه آبگرفتگی شهرستان دیر در استان بوشهر گفت: در حال حاضر  ۸ تیم امداد هلال احمر بوشهر در حال امدادرسانی و تخلیه آب از منازل هستند و در اولین دقایق وقوع این حادثه ۷ نفر از مسافران نوروزی که در ساحل حضور داشتند، نجات داده‌اند.

 وی افزود: این نیروها در پایگاه هلال احمر که به صورت ۲۴ ساعته در کنار ساحل دایر است، حضور داشتند.

 درویشی درباره وضع آب و هوایی موجود در این شهرستان نیز گفت: در حال حاضر آب فروکش کرده ولی سازمان هواشناسی وجود طوفان و باران را تا آخر شب پیش‌بینی کرده است.

 عملیات امداد و نجات همچنان در محل حادثه ادامه دارد و خبرها متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱ کشته، ۲۰ مصدوم و ۵ مفقودی در حادثه دیر/ تخلیه آب از ۵۰ واحد مسکونی/۴ نفر از مفقودان مسافران نوروزی بودند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز