خبرگزاری کار ایران

چاوشی در جمع خبرنگاران:

انتخابات الکترونیکی در ۱۹ شهر استان تهران انجام می‌شود/ پیش‌بینی ۶۲۰۰ صندوق اخذ رای

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۰۱

رییس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراهای اسلامی در ۱۹ شهر استان تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهاب الدین چاوشی در حاشیه محل ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران گفت:  امروز از ستاد اتخابات تهران، ری و شمیرانات بازدیدی انجام دادم.

رییس ستاد انتخابات استان تهرن افزود: به حمدالله روند کار مناسب پیش می ورد. تاکنون حدود ۱۵۰ نفر برای ثبت نام در انتخابات شوراهای تهران مراجعه و کارهای آنها در حال انجام است. امیدوارم در آستانه سال نو که به نام مطهر حضرت زهرا (س) معطر است هم وطنان شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی در ۲۹ اردیبهشت باشند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در مجموع در حال حاضر در ۱۶ فرمانداری در سطح استان و ۳۳ بخشداری عملیات اجرایی ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده و مشغول هستند و تا پایان وقت اداری ششم فرودین سال جدید ثبت نام ادامه دارد. و بعد از آن تاریخ هیات های اجرایی کار بررسی صلاحیت هاو  گزارش ها را درباره نامزدها شروع می کنند.

چاوشی با بیان اینکه در مجموع استان تهران، ۱۹ شهر دارای کرسی های هفت الی ۹ نفره واجد شرایط برای انتخابات الکترنیکی هستند، ابراز امیدواری کرد برگزاری این انتخابات تجربه موفقی برای دوره های بعدی به یادگار بگذارد.

او یادآور شد: در ۴۲ شهر حوزه تهران شورا تشکی می شود و در  ۳۲ نقطه عشایری باید برای آن صندوق پیش بینی شود. ۶۲۰۰ صندوق اخذ رای در کل برای استان تهران پیش بینی شده که بخش اعظم آن را برای حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات است.

رییس ساد انتخابات استان تهران گفت: امیدواریم طبق زمان بندی انتخابات، تا پایان وقت اداری ثبت نام با همین روندی که آغاز شده ادامه پیداکند.

چاوشی گفت: مجموع روستاهایی که واجد شرایط برای برگزاری انتخابات شورای روستایی هستند، ۵۰۳ روستا است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران در پاسخ به این پرسش که تعداد شهرهایی که در آن انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، چه تعداد است، گفت: طبق قانون و برآورد انجام شده انتخابات الکترونیکی در ۱۹ شهر استان تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز