خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

۱۲ استان درگیر برف و کولاک/۴ مفقودی و ۳ کشته در سیل اخیر

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۹۵

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه امدادرسانی به دلیل وقوع سیل در کرمان و فارس ادامه دارد، گفت: ۱۲ استان طی چهار روز گذشته متأثر از برف و کولاک شدند که به ۲۷۰۰ نفر در این زمینه امدادرسانی و ۴۰۱ دستگاه خودرو نیز که گرفتار در برف بوده رهاسازی شد.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۹ فروردین در ۱۱ استان کشور، اظهار داشت: استان‌های متاثر از این حادثه، ایلام،‌ بوشهر، خراسان جنوبی، رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان  بودند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه به ۴۵ شهر و روستا و مناطق عشایرنشین توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد، گفت: در این حادثه ۴ نفر مفقود شده و ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند که مفقودین همه مربوط به شهرستان دیر و فوتی‌ها از روستای مهرانکوشک و شهر دیر بوده‌اند.

فتحی اضافه کرد: ۱۷۸ نفر به دلیل وقوع سیل اسکان اضطراری یافتند و ۷۱ دستگاه از مسیر سیلاب رهاسازی و ۱۹۸ واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به دلیل وقوع سیل در کرمان و فارس ادامه دارد، بیان کرد: ۱۲ استان طی چهار روز گذشته متأثر از برف و کولاک شدند که به ۲۷۰۰ نفر در این زمینه امدادرسانی و ۴۰۱ دستگاه خودرو نیز که گرفتار در برف بوده رهاسازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز