خبرگزاری کار ایران

سرپرست اورژانس کشور به ایلنا خبر داد:

انجام بیش از ۵۹ هزار ماموریت توسط اورژانس

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۷۲

سرپرست اورژانس کشور از انجام بیش از ۵۹ هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور خبر داد.

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در 25 اسفند تاکنون59 هزار و 912 مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه سیزده هزار و930 مورد از این ماموریت‌ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت‌های ترافیکی یازده هزار و 533 نفر به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و331 نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.

وی گفت:  45 هزار و 982 مورد از ماموریت ها نیز غیرترافیکی بوده است که در این ماموریت ها 19 هزار و 949 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

کولیوند تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت‌های غیر ترافیکی نیز هشت هزار و 753  نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 646 نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، اذعان داشت: همچنین شش هزار و 243 نفر بیماران قلبی بوده‌ اند.

کولیوند تصریح کرد: یک هزار و 944 نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و 379 نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز