خبرگزاری کار ایران

ادامه بارش باران و برف در برخی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۸۲

پلیس راهور نیروی انتظامی از ادامه بارش باران و برف در برخی استان ها خبر داد و به رانندگان توصیه کرد که در صورت تردد در محورهای برف گیر و لغزنده، خودروهای خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

به گزارش ایلنا، در استان های اردبیل اکثرمحورها، اصفهان، محورداران- الیگودز، قزوین، محور قزوین- الموت و گردنه آوج، مازندران، ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، بارش برف گزارش شده است.

در اکثر محورهای استان های البرز, اصفهان, قم, چهارمحال و بختیاری, کردستان, مرکزی, گیلان, هرمزگان و لرستان (اکثرمحورها)، استان خراسان رضوی (محور قوچان - چناران)، استان گلستان(محور نوکنده- گرگان) بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در محور هراز (محدوده های امامزاده هاشم, پلور و لاسم) و محور کرج- چالوس(محدوده دهانه جنوبی تونل کندوان) پرحجم و روان است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، محورهای محور شمشک - دیزین در استان تهران و البرز، پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، شیراز - جهرم در استان فارس، فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان ، محور فردوس-گناباد در استان خراسان جنوبی، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری، محور اندیمشک - خرم آباد در استان لرستان نیز مسدود یا دارای محدودیت ترافیکی هستند.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز