خبرگزاری کار ایران

تشریح خدمات امدادی در ۲۴ ساعت گذشته؛

امدادرسانی به ۱۵۰ متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۶ استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۵۲

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۶ استان متاثر، گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ تن از هموطنان در استان های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی؛ معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در سطح کشور طی سه روز گذشته، افزود: ۶استان سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته‌اند و امدادرسانی در ۷شهر و روستا انجام شده است و ۱۵۰ تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۴۲ امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان ها اقدام کردند.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران به ۲۲ اسکان اضطراری دادن؛  همچنین ۱۷ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و ۵۶ تخته پتو و ۱۳۰ قوطی کنسروجات نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز