خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه راهور ناجا به ایلنا خبر داد:

افزایش حجم مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته/ تمام محورهای اصلی کشور باز است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۷۵

رییس پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: براساس گزارش‌ها حجم مسافران نوروزی تا روز 4 فروردین، در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بارش باران و برف در اغلب جاده‌های کشور و لغزنده بودن محورها بر لزوم احتیاط رانندگان هنگام رانندگی، تاکید کرد و گفت: در حال حاضر محورها و جاده‌های اصلی کشور باز است و تنها برخی محورهای فرعی بسته هستند.

وی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها حجم مسافران نوروزی تا روز 4 فروردین، در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و اکثر جاده‌های کشور پرحجم و پر تردد بود، گفت: درحال حاضر ماموران پلیس راه به خودروها و مسافران گرفتار در برف در منطقه گزنگ محور هراز مشغول امدادرسانی به مسافران هستند.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در شرق استان تهران(محورهای دماوند و فیروزکوه)، البرز(محور کرج _چالوس محدوده میدان امیرکبیر تا تونل 5) ترافیک نیمه‌سنگین است، افزود: محور هراز که تا ساعتی پیش بسته مسدود بود در حال حاضر لاین شمال به جنوب آن بازگشایی شده است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در محورهای قزوین(گردنه آوج و گردنه گوهین)، زنجان(محورهای تهم،طارم،دندی،تخت سلیمان و قیدار)، شرق استان تهران(محور فیروزکوه)، مازندران(محورکیاسر،ارتفاعات محورهای هراز،فیروزکوه و کندوان)، گیلان(محور اسالم _خلخال) بارش برف گزارش شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز