خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

تصادف بیش از ۵۰ خودرو در سه حادثه زنجیره‌ای/ 12 مصدوم تا این لحظه

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۸۶

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی به‌وقوع پیوست و بیش از ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش ایلنا، مجتبی محمودی اظهار داشت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای، باغچه به مشهد (کیلومتر ۱۰)، مشهد به نیشابور (کیلومتر ۸۵) و چناران به قوچان (کیلومتر ۲۵) داشتیم و بیش از ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه‌های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این حوادث زنجیره‌ای هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در رابطه با محل وقوع این حوادث، خاطرنشان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز بوده است تاکنون ۱۲ مصدوم شناسایی شده که یک نفر از آن‌ها که درون یکی از خودروها حبس شده بود رهاسازی شده است.

محمودی گفت: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیره‌ای همچنان ادامه دارد و خبرهای تکمیلی این حوادث متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز