خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد:

میزبانی موزه ملی ایران و آبگینه از ساعت ۱۹ تا ۲۳

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۰۹

امسال علاوه بر موزه ملی ایران دو موزه آبگینه و موزه نقاشی پشت‌شیشه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده میزبانی از گردشگران هستند.

به گزارش ایلنا؛ امسال علاوه بر موزه ملی ایران دو موزه آبگینه و موزه نقاشی پشت‌شیشه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده میزبانی از گردشگران هستند. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران سال گذشته با اشاره به استقبال بیش از ۱۰ هزار شهروند تهرانی از «شبی در موزه‌ی ملی ایران»، گفته بود: شبی با موزه نشان از نیاز فرهنگی جامعه به تغییر ساعت برنامه‌های گردشگری به خصوص در نیمه اول سال دارد.

در مراسم شبی با موزه ملی ایران شهروندان ضمن بازدید از موزه‌ها می‌توانند با استفاده از  اتوبوس‌های دوطبقه گردشگری که با نوروز کار خود را آغاز کرده است از  موزه آبگینه نیز بازدید داشته باشند. اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه کودک و موزه و اجرای مسابقات مفرح از دیگر برنامه‌های شبی با موزه است. بازدید از موزه ملی و موزه آبگینه نیز رایگان است.

خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در مورد این برنامه گفته است: برنامه شبی با موزه با توجه به افزایش زمان روشنایی روز و علاقه مردم به انجام گشت‌های عصرانه و شبانه در نیمه نخست سال نماد آغاز تورهای تهرانگردی عصرانه و شبانه است که امیدواریم با پیگیری‌ها بتوانیم شب‌های بیشتری را برای گردشگران تهران روشن نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز