خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با ایلنا: /تکرار/

بسته خدمتی سلامت اطفال و نوجونان تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۸۴۱

رییس سازمان نظام پزشکی کشور از تدوین بسته خدمتی سلامت اطفال و نوجونان خبر داد.

علیرضا زالی، رییس سازمان نظام پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نگاه مسئولان سلامت کشور به حوزه سلامت کودکان و نوجوانان گفت: آخرین خبری که به ما در زمینه سلامت کودکان و نوجوانان رسیده، این است که یک بسته‌ در خصوص آنها آماده شده است. این بسته اگرچه جالب به نظر می‌رسد، اما نیاز به اصلاحیه‌هایی هم دارد.

وی ادامه داد: بسته سلامت اطفال و نوجوانان در صورتی عملیاتی می‌شود که سایر نهادها نیز در این راستا همکاری کنند و وزارت بهداشت را تنها نگذارند.

رییس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه سلامت کودکان تا حدودی پیچیده است، گفت: متخصصان، اطفال را از نظر سلامت جسمی و روانی به دو بخش تقسیم می‌کنند که برای هرکدام از این بخش‌ها باید یک نقشه جداگانه ترسیم کرد.

زالی در همین رابطه افزود: هرچه ما روی سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان کشورمان سرمایه‌گذاری کنیم، برای آینده کشور خودمان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، در غیر این صورت این افراد می‌توانند بیماران فردای ما باشند، اما اگر اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد، کیفیت زندگی افزایش پیدا می‌کند و جامعه سالم‌تری هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز