خبرگزاری کار ایران

سردار ساجدی‌نیا در مراسم تشییع پیکر دو شهید ناجا؛

کاهش 35 درصدی شرارت‌ در نوروز/ پلیس آماده مقابله با هر نوع تهدیدی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۰۲

فرمانده پلیس تهران بزرگ از کاهش 35 درصدی شرارت‌ها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی‌نیا؛ رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهیدان محسن طهماسبی و مجید خدابنده‌لو، گفت: در بامداد 12 فروردین سال جاری در یکی از ایست بازرسی‌هایی که توسط ماموران ناجا ایجاد شده بود، زمانی که ماموران ناجا به یک خودرو مشکوک شدند و دستور توقف دادند، سرنشینان این خودرو توجهی به ایست ماموران ناجا نکردند و پس از آن در یک عملیات تعقیب و گریز دو تن از ماموران ناجا به نام‌های محسن طهماسبی و مجید خدابنده‌لو به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دو تن از سرنشینان خودرو که پیش از این سابقه داشتند توسط پلیس دستگیر شدند و روال قانونی پرونده آنها در حال پیگیری است.

فرمانده پلیس تهران بزرگ با اشاره به کاهش تخلفات در عید نوروز خاطرنشان کرد: پلیس تهران در عید نوروز همه تلاش خود را انجام داد تا امنیت تهران به خوبی حس شود. در تعطیلات نوروز ما با کاهش 35 درصدی شرارت‌ها و همچنین کاهش 35 درصدی فوتی‌ها روبرو بودیم. همچنین در نوروز 96  افزایش سرقتی نداشتیم.

سردار ساجدی‌نیا در خصوص تهدیدات تروریستی که توسط یک نفر در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: ما تاکنون تهدید جدی نداشتیم. پلیس تهران آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز