خبرگزاری کار ایران

وضعیت آب و هوا؛

بارش باران در تهران/ وقوع پدیده گرد و غبار در برخی استانها/ لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۰۱

بنابراعلام سازمان هواشناسی، هوای بعدازظهر جمعه تهران ابری است و بارش‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی اعلام کرده است که این موج از روز شنبه در نیمه شرقی کشور نیز فعال می‌شود و در روز یکشنبه به صورت کامل از کشور خارج خواهد شد.

طی دو سه روز آینده در اکثر نقاط کشور بارندگی خواهیم داشت که این بارش‌ها به صورت بهاری و موقتی است. تنها بخشی از کشور که بارش در آنجا وجود ندارد هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.

این سازمان همچنین از اوایل امشب و روز شنبه پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و دید افقی برای استان های خوزستان، ایلام و با شدت کمتر در کرمانشاه و بوشهر پیش بینی کرد.

سازمان هواشناسی با توجه به تشکیل گرد و غبار بر روی برخی استانهای کشور توصیه کرده است که در این استان ها جهت جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

سازمان هواشناسی کشور در3 روز آینده برای سواحل شمالی به ویژه استانهای اردبیل و گیلان دربعضی ازساعات وزش باد جنوبی شدید پیش بینی کرده است.

همچنین با نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی درمناطقی ازجنوب غرب، استان بوشهر، برخی از مناطق استان فارس و دامنه های زاگرس، شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده گاهی همراه با وزش باد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز