خبرگزاری کار ایران

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد:

انسداد 8 محور مواصلاتی کشور/ ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - کرج

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۰۱

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: 8 محور مواصلاتی کشور به علت عدم ایمنی کافی، رانش زمین و طغیان رودخانه مسدود و محدود است.

به گزارش ایلنا، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش باران در استان های آذربایجان شرقی (اکثر محورها)، آذربایجان غربی(محورهای خوی و ارومیه - مهاباد) و محور فیروزکوه(محدوده گدوک) خبر داد.

بنا به اعلام پلیس راهور ناجا، باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(محدوده پل فردیس پل کلاک) از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

این گزارش حاکی است، محور های "شمشک - دیزین" در استان های تهران و البرز، "پونل -خلخال" در استان های گیلان و اردبیل، "سرو آباد-پاوه" در استان های کرمانشاه و کردستان، "گنجنامه-تویسرکان" در استان همدان و "اولنگ - شاهرود" در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی؛ محور "شیراز-جهرم" در استان فارس به علت تخریب پل "کشه برسی" محدوده پاسگاه پلیس راه؛ محور "استهبان-نی ریز" در استان فارس به دلیل رانش زمین؛ محور فرعی "رودبار-کهنوج -قلعه گنج" در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه، مسدود و یا دارای محدودیت است.

گفتنی است،سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز