خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات مطرح کرد:

افزایش 30 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران و نجاتگران

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۹۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش 15 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران و نجاتگران داوطلب از ابتدای اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، افزود: این دومین افزایش 15 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران در پنج ماه گذشته است.

وی با اشاره به بازدیدهای مکرر رئیس و دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌های امداد و نجات، اشاره و اظهار کرد: این سطح از ارتباط صمیمی و نزدیک بین بدنه مدیریت ارشد هلال‌احمر و امدادگران و نجاتگران داوطلب بسیار بی‌نظیر بوده و موجب شده است تا نگاه ویژه‌ای به رفاه و افزایش انگیزه امدادگران برای حضور مؤثرتر در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اذعان بر اینکه امدادگران و نجاتگران هیچ‌گاه نگاه مادی نداشته و تنها به عشق خدمت، از هیچ کوششی در هلال‌احمر فروگذار نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: با همه اینها هلال‌احمر وظیفه خود می‌داند تا زمینه حضور و خدمت بدون دغدغه امدادگران و نجاتگران داوطلب را در جمعیت فراهم کند و با توجه به حضور رئیس و دبیرکل جمعیت در بیشتر پایگاه‌ها و مشاهده شرایط خدمت‌رسانی این افراد به هموطنان، به جد خواستار افزایش حق ایاب و ذهاب امدادگران شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه پس از تامین اعتبارات لازم، شاهد افزایش 15 درصدی حق ایاب و ذهاب امدادگران در دی‌ماه سال گذشته بودیم، گفت: به علاوه پس از پیگیری‌ها موفق شدیم اعتبارات لازم برای یک افزایش مجدد 15 درصدی حق ایاب و ذهای امدادگران را در اردیبهشت امسال فراهم کنیم.

سلیمی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا به‌منظور تامین تجهیزات انفرادی برای امدادگران و نجاتگران و افزایش حق ایاب و ذهاب نجاتگران راننده که مسئولیتی فراتر از سایر نجاتگران دیگر دارند، عنوان کرد: همچنین افزایش حق ایاب و ذهاب کارکنان پایگاه‌هایی که در مسافت‌های دورتری از مکان‌های اصلی و رفاهی  قرار دارند و ارتقای تجهیزات فرهنگی و رفاهی امدادگران نیز در دست بررسی است و امیدواریم بتوانیم اعتبارات لازم را دریافت و این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

وی به فعالیت مراکز سلامت امدادگران ونجاتگران از دی‌ماه سال گذشته با هدف ارتقای سطح روحی و روانی آنها اشاره و اظهار امیدواری کرد تا این برنامه در سال جاری به طور کامل و صد درصدی اجرا و پرونده سلامت همه امدادگران تکمیل شده و زمینه ارتقای سلامت فردی آنها بیش از پیش فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز