خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه خبر داد:

ارتقا ۱۶ پله‌ای جایگاه دانشگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۵۶

رئیس دانشگاه شهید رجایی گفت: براساس اعلام پایگاه استنادی جهان اسلام “ISC” در خصوص رتبه بندی دانشگاه ها، که با سنجش معیار هایی چون وضعیت آموزش، پژوهش، وجهه بین المللی، رفاهیات و تعاملات اقتصادی دانشگاه ها بوده، دانشگاه شهید رجایی نسبت به ۳ سال قبل رشد ۱۶ پله ای داشته است.

به گزارش ایلنا،‌ حمیدرضا عظمتی در دیدار صمیمی وزیرآموزش و پرورش با مدیران، معاونان و روسای دانشکده های دانشگاه شهید رجایی درسالن جلسات این دانشگاه، گفت: در بین ۲۸۰۰ دانشگاه کشور، دانشگاه شهید رجایی تنها دانشگاهی است که دبیرفنی تربیت می کند.

وی افزود: توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد، یکپارچه سازی برای حل مشکلات آموزش و پرورش، انجام تحولات لازم جهت هم راستا بودن با توسعه برنامه های درسی و رفع نیاز های وزرات متبوع، توجه به زیر ساخت ها و امکانات برابر دانشگاهای طراز اول کشور، و تصویر پردازی مناسب از دانشگاه در حوزه های  آموزشی و پژوهشی از مهمترین راهبرد های مدیریتیاین دانشگاه بوده است .

عظمتی تصریح کرد: افزایش پذیرش دانشجو از ۲۴۰۰ دانشجو در سال ۹۲ به ۸۵۰۰  درسال ۱۳۹۵ یکی از نشانه های تحقق راهبرد های فوق در استفاده از تمام ظرفیت دانشگاه درحوزه پذیرش و تربیت معلمان فنی، توسعه و بهره برداری از ظرفیت های آموزش  الکترونیکی در دوره های مورد نیاز آموزش و پرورش، رشد ۵۰ درصدی مقالات در حوزه پژوهشی نسبت به سال ۹۲ ، ایجاد و تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه به تجهیزات نوین، و توسعه روابط بین الملل و افزایش فضاهای آموزشی از جمله دیگر اقدامات دانشگاه شهید رجایی طی ۲  سال اخیراست که مبتنی بر راهبرد های فوق به ثمر رسیده است .

رئیس دانشگاه شهید رجایی خاطر نشان کرد: براساس اعلام پایگاه استنادی جهان اسلام “ISC” در خصوص رتبه بندی دانشگاه ها، که با سنجش معیار هایی چون وضعیت: آموزش، پژوهش، وجهه بین المللی، رفاهیات و تعاملات اقتصادی دانشگاه ها بوده است .دانشگاه شهید رجایی نسبت به ۳ سال قبل رشد ۱۶ پله ای داشته است .

عظمتی افزود: بر اساس رتبه بندی یاد شده قرار گیری دانشگاه دررتبه دوم در حوزه وجهه بین المللی و همجنین رتبه چهارم در حوزه رفاهیات از نکات قابل توجهی است که به لطف تلاش کارکنان و اساتید و همچنین دانشجویان به دست آمده و بیانگر پویایی قابل قبول دانشگاه  در روند روبه رشد خود می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز