خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان امور دانشجویان به ایلنا خبر داد:

برگزاری همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت/ گسترش اهدای خون در بین دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۸۸

معاون سازمان امور دانشجویان از برگزاری نخستین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت، خبر داد و اظهار داشت: این همایش از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۹۶ در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

ابوالحسن ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه در چند سال اخیر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها و مداخله در برخی بحران‌های دانشجویی به لحاظ سلامت روانی تصمیم‌هایی گرفته شده است، گفت: در همین راستا کانون‌های همگرایان دانشجو را شکل دادیم و در دو سال اخیر با کمک دانشجویان این کانون‌ها ایجاد شد.  

وی در ادامه از برگزاری نخستین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت خبر داد و اظهار داشت: این همایش از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۹۶ در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود. در مراسم افتتاحیه این همایش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور خواهد داشت و معاونان وزرای کشور، بهداشت و مسئولان سازمان بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و مسئولان ارشد بسیاری از حوزه‌های مرتبط در این برنامه شرکت می‌کنند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: در بخش‌های دیگری از این همایش مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی در رابطه با موضوعات سلامت روان، پیشگیری از ایدز و کاهش سوء مصرف مواد مخدر و مقابله با عوامل ایجاد کننده افسردگی برگزار خواهد شد.

ریاضی ادامه داد: در حاشیه این همایش نیز تفاهم‌نامه همکاری سازمان دانشجویان و انتقال خون منعقد خواهد شد که این تفاهم‌نامه در راستای گسترش اهدای خون از سوی دانشجویان به عنوان سالم‌ترین گروه سنی و مشارکت دانشگاه‌ها در اهدای خون انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز