خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

سوالاتم از قالیباف درباره حادثه پلاسکو بی‌پاسخ مانده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۳۶

عضو شورای شهر تهران گفت: در ارتباط با حادثه پلاسکو سوالاتی را از آقای قالیباف پرسیدم که هنوز به آن پاسخ داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: در ارتباط با حادثه پلاسکو سوالاتی را از آقای قالیباف پرسیدم که هنوز به آن پاسخ داده نشده است و من هم پاسخی دریافت نکرده‌ام که از آقای چمران می‌خواهم به این موضوع هرچه سریعتر رسیدگی شود.

وی همچنین درباره ادعای مالکیت بنیاد مستضعفان بر کاخ موزه سعدآباد و نیاوران، گفت: بنده در این رابطه نامه‌ای به رییس سازمان میراث فرهنگی دادم. ماجرا از این قرار است که در سال 59 مصوبه‌ای گذرانده شده که براساس آن، کاخ موزه طبق قانون به وزارت فرهنگ و ارشاد واگذار شده است که در آن زمان سازمان میراث فرهنگی جزو وزارت فرهنگ بوده است.

وی افزود: متاسفانه بنیادها و کمیته امداد و اینطور مجموعه‌ها در نگهداری اینگونه اماکن سابقه خوبی ندارند و فقط نگاه اقتصادی دارند. دولت باید به صورت جدی وارد این موضوع شود و به آن رسیدگی کند.

حکیمی پور همچنین به سامانه سوابق و اطلاعات شورا اشاره کرد و گفت: سامانه‌ای برای دسترسی به اطلاعات و سوابق شورا راه‌اندازی شده، اما هنوز تکمیل نشده است و به کارگیری از آن هنوز امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز