خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

نقش ناجا در امنیت و سلامت انتخابات بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۹۵

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نقش ناجا در امنیت و سلامت انتخابات بسیار مهم است، سلامت، نشاط و مشارکت حداکثر مردم در انتخابات همواره مدنظر مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا گفت: حضور در این جمع را توفیق می‌دانم به خصوص اینکه برگزاری این جلسه با ماه مبارک رجب، ماه دعا، نیایش و تقرب به خداوند تبارک و تعالی تقارن دارد.

وی در ادامه با تسلیت شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) و امام موسی کاظم (ع) افزود: مظلومیت ایشان در نوع خود بی نظیر است، ایشان به مدت طولانی در زندان گرفتار بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با خواندن فرازهای از زیارت نامه و صحیفه امام موسی کاظم (ع) ادامه داد: ماه رجب رو به پایان است و پیامبر فرمودند: رجب؛ ماه خدا و ماه توبه و استغفار، شعبان ماه من و رمضان ماه بندگان خدا است.

وی با بیان اینکه ماه رجب به عنوان یکی از چهار ماه حرام محسوب می شود، افزود: می بینیم که عده ای به نام خادمان الحرمین در واقع خائن الحرمین هستند و شاهدیم که چه جنایت هایی در یمن و سوریه مرتکب می شوند.

وی در ادامه با تشکر از نیروی انتظامی و تلاش‌هایشان گفت: نیروی انتظامی با توان حداکثری برای انتخابات امن تلاش می‌کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: نیروی انتظامی کاملا بیدار است و اجازه اقدامات اخلال گرایانه را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره از ناجا به نیکی و خوبی یاد می کنند، افزود: معظم له قدر شما و خدمتگزاران به مردم را می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: شاهد جنایت های یک عده نفهم و متعصب به نام داعش و سکوت مدعیان حقوق بشر هستیم و خداوند را قسم می دهیم که ریشه اینها را نابود کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به مأموریت های خطیر نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز ناجا تنوع مأموریتی و گستردگی آن در نقاط مختلف کشور است و در جای جای نقاط کشور از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب با اقوام و زبان های مختلف در کنار مردم و گره گشای مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه گستردگی و تنوع مأموریت و ارتباط مستمر با مردم از بارزترین ویژگی های ناجا است، گفت: سلامت، نشاط و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همواره مدنظر مقام معظم رهبری بوده و ناجا در سلامت و امنیت انتخابات نقش موثری دارد.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا ادامه داد: این مسئولیت شما، ذخیره آخرتتان است و نباید آن را ارزان فروخت چرا که خداوند به شما لطف کرده و شما را در این مسیر قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: از محرومیت ها و سختی کار ناجا خبر داریم اما کارکنان نیروی انتظامی با وجود مشکلات به سختی کار می کنند و خانواده آنها در اجر و ثواب کارهایشان شریک هستند.

وی تأکید کرد: همواره مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم تأکید دارند و ایشان بارها فرموده اند:" اگر کسی بخواهد در مقابل آراء مردم بایستد بنده مقابل او می ایستم"؛ وقتی مردم کسی را انتخاب می کنند، رئیس جمهور شرعی و قانونی شدند و حضرت آقا وی را تأکید کردند، رئیس جمهور این کشور است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: در سال 88 دیدیم که عده ای چه کردند؟ پرچم و مسجد آتش زدند، به عکس امام راحل جسارت کردند و ... اما دیگر مردم و جوانان اجازه نخواهند داد فتنه سال 88 تکرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا بیان کرد: با انگیزه و اعتقاد به کار خود ادامه دهید و بدانید که مقام معظم رهبری در حق شما دعا می کنند .

وی گفت: نیروهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه، بسیج و ناجا برای ما محترم هستند و تازمانی که فرهنگ ایثار وشهادت طلبی در بین ملت ما است این ملت شکست نخواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز