خبرگزاری کار ایران

محمد حقانی در گفت‌وگو با ایلنا:

تاکسیرانی فرافکنی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۶۷

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست ادعای سازمان تاکسیرانی درمورد قطع شماره 133 را فرافکنی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از رانندگان تاکسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مقابل شرکت تعاون تاکسیرانان در خیابان ملک تهران تجمع کردند. این رانندگان، نماینده مجموع سه الی چهار هزار نفر رانندگان تاکسی تلفنی تهران بودند، که مسافران از طریق شماره سه رقمی 133 با  آن‌ها تماس گرفته و تقاضای تاکسی می‌کردند. این تجمع از سه‌شنبه آغاز شد و دیروز نیز ادامه داشت. 

ظاهراً 133 مدتی است از کار افتاده و با قطع این شماره ارتباط راننده‌گان با مسافران قطع گشته و منبع اصلی درآمد خود را از دست داده‌اند. در همین راستا سازمان تاکسیرانی مدعی شده، قطع این شماره ربطی به این سازمان نداشته و به شرکت تعاونی تاکسیرانان تهران مربوط است. براساس ادعای سازمان تاکسیرانی بدهی‌های شرکت تعاون منجر به تعطیلی و قطع شماره با ارزش 133 شده است. 

محمد حقانی (عضو شورای شهر تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ این ادعای سازمان تاکسیرانی را فرافکنی دانسته و گفت: از قدیم‌الایام تا امروز رانندگان تحت عنوان تاکسی تلفنی در تهران مشغول به کار بوده‌اند و یکباره با رایج شدن مدل‌های جدید حمل و نقل مثل کارپینو توسط شهرداری، شماره تلفن 133 که تنها کانال ارتباطی‌شان با مسافران بوده قطع شده است.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست افزود: اینکه سازمان تاکسیرانی همه مسئولیت را برگردن شرکت تعاونی تاکسیرانان انداخته است به نوعی فرار از مسئله است و از نظر من؛ اقدامی  شائبه‌برانگیز است. فراموش نکنیم با قطع شماره 133عملاً  سه الی چهار هزار نفر از نان خوردن افتاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز