خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور تاکید کرد:

برخورد قاطعانه با حریم شکنی و حرمت شکنی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۹۴

دادستان کل کشور گفت: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی کند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با  اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ایام انتخابات ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر کشور توصیه کرده ایم که رسانه‌های فضای مجازی را اعم از سایت‌ها یا سایر رسانه‌هایی که به صورت الکترونیک فعالیت می کنند، رصدشوند.

وی افزود: چنانچه هر سایتی محتوای مجرمانه داشته باشد، اگر اقدامات آن مشمول کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باشد از آن طریق و یا اگر مسئله فوریت داشته باشد از طریق دادستان‌ها با حکم قضایی برخورد خواهد شد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی کند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دادستان‌ها و سایر عوامل ، شاهد برگزاری یک انتخابات خوب، پرشور، با حضور حداکثری مردم و همراه با سلامت کامل باشیم و مردم بار دیگر با حضورشان پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و بروز برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز