خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا مطرح کرد:

لزوم توجه به اخلاق‌مداری توأم با دانش و تخصص‌گرایی

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۵۳

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان این که مراکز آموزشی ناجا باید الگوی سایر مراکز آموزشی و تربیتی باشند گفت: در کنار دانش و تخصص گرایی باید به اخلاق مداری نیز توجه شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "محسن فتحی زاده" در آیین تجلیل از اساتید مراکز آموزشی ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: عرصه تعلیم و تربیت یکی از عرصه های مهم و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع اساتید و معلمان افزود: به فرموده امام خمینی(ره) معلمی شغل انبیاست و این کلام بیانگر نقش والای معلمان در تعلیم و تعلم فرزندان هر سرزمین و کشوری است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: اساتید مراکز آموزشی نیروهای مسلح نقش مؤثری در تربیت نیروهای متخصص و متعهد دارند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به اخلاق مداری در کنار دانش و تخصص گرایی خاطر نشان کرد: علاوه بر دانش، منش و رفتار نیز جزء تعلیم و تربیت است. بنابراین، اساتید باید علاوه بر این که به انتقال دانش و تخصص می پردازند در فضائل اخلاقی و رفتاری نیز باید الگو باشند.

سردار فتحی زاده با تقدیر از همه تلاشگران عرصه دانش در نیروی انتظامی عنوان کرد: مراکز آموزشی ناجا باید به عنوان الگوی دیگر مراکز آموزشی در کشور شناخته شود.

وی گفت: معتقدیم اقدامات آموزشی در ناجا باید تداوم داشته باشد و توجه به این رویکرد نیازمند همکاری همه معاونت ها و پلیس های تخصصی است.

سردار فتحی زاده با تأکید بر این که اساتید و معلمان باید در بروز شدن دانش سرآمد باشند گفت: از خداوند متعال خواستاریم توفیق خدمت به همه ما را عنایت فرماید.

گفتنی است با حضور سردار فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از سردار جعفری نسب فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ناجا، سردار جهانگیری جانشین معاونت آموزش و تربیت ناجا، سردار آهی فرمانده یگان حفاظت از شخصیت های ناجا و از اساتید برتر مراکز آموزشی ناجا تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز