خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد؛

امدادرسانی در ۸ استانِ گرفتار سیل و آب‌گرفتگی/۴۳ واحد مسکونی از آب تخلیه شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۸۱۰

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موکت، ۳۴۰ قوطی کنسرو جات، ۱۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۵ کیلوگرم قند و شکر و ۸۷ کیلوگرم روغن نیز میان متاثران توزیع شد.

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲ روز گذشته تا صبح امروز، گفت: ۸ استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان و لرستان  در ۲ روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده اند.

سلیمی با بیان اینکه در ۲۲ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی امدادرسانی صورت گرفته است، افزود:امدادگران هلال‌احمر، خدمات لازم را به ۵۱۲ تن از هموطنان ارائه کرده و ۱۳۲ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و ۴۳ واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد.

رییس سازمان امداد و نجات همچنین از توزیع اقلام امدادی میان متاثران از سیل و آبگرفتگی خبر داد و گفت: ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موکت، ۳۴۰ قوطی کنسرو جات، ۱۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۵ کیلوگرم قند و شکر  و ۸۷ کیلوگرم روغن نیز میان متاثران توزیع شد.

وی ضمن اشاره به اینکه ۳۱ تیم عملیاتی شامل ۱۰۶ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند، گفت: امدادرسانی در اسفرورین استان قزوین ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز