خبرگزاری کار ایران

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تهران:

دستفروشان و کودکان کار حاصل مدیریت اشتباه شهری هستند/سد معبر به یکی از مشکلات لاینحل شهرداری تبدیل شده

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۴۳

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه دستفروشان، کودکان کار و معتادان حاصل مدیریت اشتباه شهرداری هستند، گفت: پدیده سد معبر یکی از مشکلات لاینحل شهرداری تهران محسوب می‌شود و هر روزه افراد بسیاری با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حقوق عمومی می‌شوند و شهرداری و ماموران مکلف به رسیدگی و جلوگیری از انسداد و رفع سد معبر هستند.

امیر بهمنی (کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برخوردهای نامناسب برخی ماموران شهرداری با دستفروشان گفت: در مدت ۱۲ ساله مدیریت آقای قالیباف و دوستان‌شان در شهرداری تهران ما شاهد برخوردهای تهاجمی و ضربتی در زمینه سد معبر بودیم.

او ادامه داد: شهرداری تهران بارها صحبت از جمع‌آوری دستفروشان، کودکان کار و معتادان کرده است درحالی‌که این معضلات حاصل مدیریت اشتباه و نادرست آنها در مدت این ۱۲ سال است. معتقدم دستفروشان، کودکان کار و معتادان؛ زباله نیستند که آنها را از سطح خیابان جمع‌آوری کنیم. آنها همسایگان و همشهریان ما هستند که باید با سامان‌دهی درست دوباره به کرامت و جایگاه شهروندی خود بازگردند.

این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراها گفت: متاسفانه شهرداری تهران در زمینه ساماندهی دستفروشان از سطح شهر بجای ارائه طرحی جامعه به رویکردی خشن روی آورده‌اند و ما بی‌برنامگی دربرابر دستفروشان و متکدیان را در سطح شهر شاهد بودیم.

بهمنی خاطرنشان کرد: در طی این ۱۲ سال به دفعات زیاد شاهد برخوردهای غلط و گزارش‌های متعدد از درگیری ماموران شهرداری نواحی مختلف با مسئله سد معبر بودیم چرا باید شهرداری تهران برای گزینش این ماموران ضابطه‌های قانونی را کنار گذاشته و افرادی را در امر اجرایی این مسئله به استخدام خود درآورد که فاقد شرایط لازم هستند؟ اصول مدیریتی در هر ارگانی ایجاب می‌کند که پرسنل آن مجموعه از یک آموزش خوب قبل از اجرا برخوردار باشند.

او با اشاره به مرگ علی چراغی تصریح کرد: در همین چند سال گذشته شاهد مرگ یک دستفروش وانتی به دست یکی از ماموران سد معبر بودیم که متاسفانه در نزاع با ۴ مامور سد معبر شهرداری به قتل رسید. متاسفانه مامور شهرداری در پاسخ به بازپرس پاسخی عجیب می‌دهد که بیانگر ضعف مسائل ریشه‌ای فرهنگی در بدنه شهرداری تهران است. این فرد گفت: در یک لحظه عصبانی شده و مشت محکمی بر سر او کوبیدم و بر زمین افتاد و جان خود را از دست داد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران گفت: پدیده سد معبر یکی از مشکلات لاینحل شهرداری تهران محسوب می‌شود و هر روزه افراد بسیاری با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حقوق عمومی می‌شوند و شهرداری و ماموران آن مکلف به رسیدگی و جلوگیری از انسداد و رفع سد معبر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز