خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد:

کمبود 25 هزار کلاس درس در طرح های مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۰۷

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از کمبود 52 هزارکلاس درس درکشور خبر داد و گفت: از این تعداد 25 هزار کلاس در طرح های مسکن مهر نیاز بوده که هنگام ساخت به آن توجه نشده است.

 به گزارش ایلنا، محمد تقی نظرپور در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام معلم در گنبدکاووس، اظهارکرد: با ساخت کلاس های درس مورد نیاز، فضاهای آموزشی کشور به سطح مطلوب می رسد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: با اهتمام دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه و درصورت تامین اعتبارات مورد نیاز، حدود هفت هزار کلاس در طرح های مسکن مهر تا اول مهر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نظرپور اضافه کرد: علاوه بر کمبود کلاس های آموزشی، در شرایط کنونی 2700 کلاس درس غیرمقاوم در سراسر کشور داریم که تبدیل این تعداد به کلاس درس ایمن و مناسب، به پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با مساعدت دولت و کمک های نیکوکاران در نظر داریم، کلاس های غیر مقاوم را طی دو سال آینده تبدیل به کلاس های مناسب نماییم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین با اشاره به کمک های خیرین در امر مدرسه سازی گفت: از ابتدای فعالیت این تشکل درسال 82 تا 95 در مجموع 108 هزار کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز درکشور ساخته شده است.

نظرپور گفت: از مجموع کلاس های ساخته شده توسط خیرین 25 هزار کلاس درس در دولت یازدهم یعنی در فاصله زمانی سال 92 تا 95 بوده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز