خبرگزاری کار ایران

نامزده پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران:

طلاق، اعتیاد و فقر تهران را به شهری خشن تبدیل کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۵۹

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهر تهران به دلیل ساختمان‌های بلند و ناایمن و همچنین آسیب‌های اجتماعی مانند کودکان خیابانی هم از نظر روحانی و هم از نظر جسمانی دارای مشکلات بسیاری است.

محسن باقرزاده (دبیرکل حزب تدبیر و توسعه) و نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به طرح‌ها و ایده‌های خود برای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم به‌صورت علمی و اصولی تهران را تحلیل کنیم؛ باید بگوییم که تهران یک موجود زنده است. یک شهر را باید از نظر جسمانی (سازه‌های شهری) و از نظر روحانی (مردم شهر) مورد بررسی قرار داد. در حال حاضر شهر تهران به دلیل ساختمان‌های بلند و ناایمن و همچنین آسیب‌های اجتماعی مانند کودکان خیابانی هم از نظر روحانی و هم از نظر جسمانی دارای مشکلات بسیاری است.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ادامه داد: آسیب‌هایی مانند طلاق، اعتیاد، فقر، کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و ... امروز تهران را به شهری خشن تبدیل کرده است. با تاسف باید بگوییم که هر شب در تهران حدود ۸۰۰ هزار نفر شب را گرسنه می‌خوابند.

باقرزاده ادامه داد: یک شهر به جز جسم، روح و عقل هم دارد که آنهم در مدیریت شهری خلاصه می‌شود. مدیریتی که با رابطه شخصی مخلوط باشد و از مدیران غیرمتخصص استفاده کند؛ نتیجه‌اش شهری می‌شود مانند تهران که با مشکلات بسیاری روبه‌رو است.

دبیرکل حزب تدبیر و توسعه در پایان به اشتباهات شهردار تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در فرهنگِ قدرتمندان دروغ و تهمت از هرچیزی شیرین‌تر شده است. شهرداری تهران با یکسری فعالیت‌های عجیب و حسین قلی‌خانی سرمایه شهر را هدر داده است. به عنوان مثال می‌توان به افتتاح پل صدر اشاره کرد که وضعیت ترافیک شهر تهران را پیچیده‌تر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز