خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قم:

4 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت مراسم نیمه‌شعبان را تامین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۷۶

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به استقرار نیروهای یگان ویژه، یگان امداد و واکنش سریع در ایست و بازرسی ها در داخل ورودی شهر و راه های مواصلاتی استان قم از آماده باش صد در صدی کارکنان فرماندهی انتظامی استان وبه کارگیری چهار هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم وامنیت مراسم نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار"کاظم مجتبایی"، اظهارداشت: طی روزهای گذشته جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) جلسات متعددی را با ارگان ها و سازمان های مختلف بویژه مسجد مقدس جمکران، استانداری، شهرداری و سایر دستگاه ها که نقش خدماتی امنیتی، ترافیکی و میزبانی را به عهده دارند برگزار که در این رابطه پلیس با استفاده از چهار هزار نیرو آمادگی خود در زمینه های امنیتی، انتظامی، ترافیکی، خدماتی، پشتیبانی و تبلیغاتی برای استقبال از جشن نیمه شعبان اعلام کرده است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای یگان ویژه، یگان امداد و واکنش سریع در ایست و بازرسی ها در ورودی شهر و راه های مواصلاتی به استان قم از آماده باش صد در صدی کارکنان فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت:کنگره عظیم نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج) باعث شده تا سال به سال عاشقان و دلسوختگان آن حضرت از سراسر جهان خود را به این تجمع عظیم جهان تشیع رسانده و ارادت خود را به آن حضرت نشان دهند و در این رابطه نیروی انتظامی تمام توان خود را به کارگیری خواهد کرد.

سردار مجتبایی افزود:محدودیت های ترافیکی نیز پیش بینی شده که از صبح امروز پنجشنبه به مرحله اجرا در آمده است و هموطنان می توانند برای ورود به مسجد مقدس جمکران با راهنمایی های پلیس خدمتگزار به نزدیک ترین پارکینگ مراجعه و با آرامش به مراسم های مذهبی خود بپردازند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی مناسبتی از جمله برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی، استفاده از مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس، توزیع بروشور ها، نقشه ها و تراکت های هشداری نیز جهت کاهش آسیب های اجتماعی توسط کارشناسان آموزش همگانی نیروی انتظامی توزیع می گردد تا اقدامات تبلیغی و فرهنگی مکمل برنامه های امنیتی انتظامی و ترافیکی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز