خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس در واکنش به حمایت دستجردی از رئیسی:

در دوره وزارت دستجردی اقدام زیربنایی و سازنده‌ای در حوزه سلامت انجام نشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۹۴

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی وزرای دولت‌های نهم و دهم از جمله خانم دستجردی از یاران آقای رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: متاسفانه در دوره وزارت ایشان کارهای سازنده و زیربنایی در حوزه سلامت انجام نشد.

احمد همتی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه موضوع سلامت در همه کشورها از اولویت‌های دولت‌هاست، گفت: دولت یازدهم پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی تمام آنچه که در قانون اساسی درباره بهداشت و سلامت آمده بود را اجرایی کرد.

او ادامه داد: در دولت یازدهم در حالی که همچنان در شرایط سخت ناشی از آثار تحریم بودیم، حوزه سلامت در اولویت‌های اول قرار گرفت، در حالی‌که در دولت‌های نهم و دهم که چندین برابر زمان فعلی درآمدهای نفتی داشت، این حوزه در اولویت اصلی نبود.

همتی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: فقط دولت روحانی می‌‌تواند، این طرح سازنده را پیش برد و با توجه به برنامه‌های سایر کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به نظر می‌آید، که سلامت خیلی در اولویت آنها به شیوه‌ای سازنده وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه برخی وزرای دولت‌های نهم و دهم از جمله خانم دستجردی از یاران آقای رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: در دوره وزارت ایشان، سلامت هیچ‌گاه از اولویت‌های اساسی کشور نبود، به همین دلیل ما چالش‌ها و مشکلات‌ بسیاری در حوزه بهداشت و درمان مواجه بودیم.

وی با اشاره به عملکرد وزارت بهداشت در زمان وزارت دستجردی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دوره وزارت ایشان کارهای سازنده و زیربنایی در حوزه سلامت انجام نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز