خبرگزاری کار ایران

یک نامزد شورای شهر تهران:

ارتقای فرهنگ بهداشت در جامعه ضرورت دارد/باید به شعارهای سازمان‌های جهانی بهداشت نزدیک شویم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۰۲

یک کاندیدای شورای شهر تهران گفت: می‌توانیم با توانمندسازی بانوان و آگاه‌سازی آنها به نتایج خوبی در عرصه بهداشت و سلامت کشور برسیم.

فروغ ذکاوتی (نامزد شورای شهر تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت:‌ مدرک تحصیلی بنده دکتری مدیریت بازرگانی است و 20 سال سابقه همکاری با وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) دارم. هدفم از شرکت در انتخابات ارائه خدمات در حوزه بهداشت، زنان و سلامت جامعه و محله و شهر خودم هست. معتقدم با ارتقای فرهنگ و اصول ساده بهداشتی و تشویق مردم به رعایت آنها، می‌توان مثل سایر اصول و قوانین، شهر، محله و منطقه و کشور سالم داشته باشیم و خودمان را به شعارهای سازمان‌های بهداشت جهانی نزدیک کرد.

وی افزود: یکی دیگر برنامه‌های من آگاه‌سازی بانوان که در واقع اعضای اصلی ارتقای سلامت جامعه هستند و همچنین ارتقای فرهنگ بهداشت در جامعه، ارتقای روش‌های آموزشی، آشناسازی مردم با اصول و نکات بهداشتی و تهیه بسته‌های آموزشی سالم ساده و ارزان‌قیمت است که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به‌صورت خیلی ارزان و سریع به بهداشت جامعه برسیم.

این نامزد شورای شهر تهران گفت: می‌توانیم با توانمندسازی بانوان و آگاه‌سازی آنها به نتایج خوبی در عرصه بهداشت و سلامت کشور برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز