خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده:

مشکلات کارگران شهرداری تهران باید رفع شود

کد خبر : ۴۹۰۸۵۹

نامزد لیست امید در انتخابات شورای شهر تهران بر ضرورت حل مشکلات کارگران شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب زاده، نامزد لیست امید در انتخابات شورای شهر تهران  در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: کاندیداها در ابتدا باید برنامه‌های مدون شده‌ای برای ورود به انتخابات داشته باشند، زیرا هر شهروندی که می‌خواهد به کاندیدایی رای دهد ابتدا به برنامه‌های او نگاهی می‌اندازد.

وی با اشاره به چالش‌های شهر تهران گفت:‌ شهر تهران هفت چالش اساسی دارد، بافت فرسوده شهر، حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت شهری از جمله مهمترین چالش‌های شهر تهران است که ما در شورای پنجم برنامه‌های کاربردی برای حل این مشکلات داریم.

نامزد جامعه کارگری به چالش دیگری اشاره کرد و گفت: من به عنوان نماینده کارگران یک چالش دیگر را نیز به این چالش‌ها اضافه می‌کنم و آن چالش مربوط به کارگران است از جمله قراردادهای نامشخص پیمانکاران با کارگران، عدم همسان‌سازی حقوق‌ کارگران با کارمندان، به کارگیری اتباع بیگانه و کارگرانی که با رابطه بر سر کار آمده‌اند از جمله مشکلات جامعه کارگری شهر تهران محسوب می‌شود.

حبیب زاده به مشکل زباله‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات شهر تهران زباله‌های آن است که می‌توان با مدیریت صحیح این مشکل را از بین برد ما برای شهر تهران باید زباله‌سوزهای جدیدی بسازیم.

کاندید انتخابات پنجمین دوره شورای شهر با اشاره به مشکلات فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: برنامه تاسیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر چهار سال است که در کشوی آقای چمران خاک می‌خورد این سوال وجود دارد چرا رئیس شورای شهر تهران به این موضوع نمی‌پردازد و باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی به دیگر مشکلات شهر تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی شهرداری با نظام مهندسی افراد غیرمتخصص در تهران مشغول ساختمان سازی هستند. باید در این خصوص به عدم اجرای مبحث 22 مقررات ملی ساختمان که به موضوع ایمنی ساختمان‌ها مربوط است اشاره کنم زیرا اگر به این مبحث توجه بیشتری می‌شد ما اکنون خاطره‌ای مانند پلاسکو را در تهران نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز