خبرگزاری کار ایران

دعوت انجمن‌های روانشناسی و مشاوره کشور برای شرکت مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۶۴

منظومه انجمن های روانشناسی و مشاوره کشور با صدور بیانیه ای خواستار شرکت احاد جامعه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.

به گزارش ایلنا؛ منظومه انجمن‌های روانشناسی و مشاوره کشور با صدور بیانیه ای خواستار شرکت آحاد جامعه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.

در بیانیه این انجمن‌ها با اشاره به شرایط حساس پیش رو تاکید شده است: ما متخصصین روانشناسی و مشاوره نیز با خیل عظیم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری کارآمد و آگاه به ضرورت توجه به سلامت روانی جامعه، همراه خواهیم شد.

در ادامه بیانیه این انجمن های روانشناسی آمده است: باور داریم در سایه تامین امنیت و بهزیستی روان شناختی اجتماع، می‌توان بستر رشد سالم اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی را فراهم نمود.

در پایان این بیانیه  هدف از شرکت در این دو انتخابات ساخت فردایی بهتر، سالمتر و پرنشاط تر عنوان شده است.

امضا کنندگان این بیانیه به ترتیب یاد شده از این قرار هستند:

1.انجمن روانشناسی تربیتی ایران 2. انجمن روانشناسی سلامت ایران 3. انجمن مشاوره ایران4. انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران 5. انجمن ایرانی روانشناسی 6. انجمن روانشناسی بالینی ایران 7. انجمن علوم و فناوری های شناختی 8. انجمن روانشناسی اسلامی 9.انجمن روانشناسی اجتماعی ایران 10. انجمن مطالعات سالمندی 11. انجمن علمی روانشناسی نظامی 12. انجمن روانشناسی کودکان استثنایی 13.انجمن روانشناسی ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز