خبرگزاری کار ایران

چمران:

حضور مقتدرانه ملت ایران جای تقدیر و سپاس فراوان دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۳۰

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات ضمن تبریک به رییس جمهور و منتخبین شورای تهران اظهار داشت: حضور مقتدرانه ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شهروندان تهرانی در انتخابات شوراها جای سپاس و تقدیر فراوان دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سیصد و چهل و ششمین جلسه شورا با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضمن تبریک یه رییس جمهور و منتخبین شورای شهر تهران در پنجمین دوره اظهار داشت:حضور مقتدرانه ملت و شهروندان تهرانی جای تقدیر و سپاس فراوان دارد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: شورای چهارم این آمادگی را دارد که همچون سنوات گذشته تجربیاتش را به منتخبین جدید انتقال دهد.

چمران خطاب به احمد مسجد جامعی و محمد سالاری گفت: شما وظیفه مهمی در انتقال تجربیات و فراهم نمودن شرایط برای برگزاری جلسات انتقال تجربه در شورا بر عهده دارید.

احمد مسجد جامعی با تایید سخنان چمران یاد آور شد: نمونه این جلسات را در انتقال تجربه از سومین دوره شورا به دوره چهارم داشتیم و از این پیشنهاد استقبال خواهیم کرد.

در ادامه جلسه مهدی چمران با اشاره به بازخوانی تاریخ ایام هفته به روز ملی جمعیت اشاره داشت و افزود: جمعیت جوان کشور از مرز جوانی عبور کرده است که باید شرایط بهره مندی از امکانات برای این مهم فراهم شود . همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و علما سیاست هایی نیز برای بازسازی جمعیت جوان کشور تدبیر شود.

وی همچنین به روز بهره وری اشاره داشت و افزود: متاسفانه با وجودی که در آموزه های ادبی و دینی مان بار ها و بارها به بهینه مصرف کردن سفارش شده ایم و معتقدیم که اسراف حرام است اما در مصارفمان حد اعتدال را رعایت نمی کنیم.

چمران یادآور شد: این در حالی است که در بسیاری موارد مصرفمان از حد استاندارد ها نیز فراتر می رود.  در مصرف نان، آب و انرژی بالاترین سرانه را داریم که باید برای برون رفت از این فضا فرهنگ بهینه مصرف کردن را جابیاندازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز