خبرگزاری کار ایران

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها خبر داد:

بازرسی مستمر مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۷۵

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص در آستانه ماه مبارک رمضان از کنترل و بازرسی مستمر بهداشت محیطی از مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در این ایام توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید رضا غلامی با اشاره به برنامه‌های سلامت در ماه مبارک رمضان گفت: کنترل و بازرسی مستمر از مراکز طبخ و عرضه شیرینی‌های سنتی و مراکز طبخ و عرضه و فروش آش و حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران ‌ها و فست فودها از جمله برنامه‌های بهداشت محیط سراسر کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه عوامل محیطی در بازرسی‌ها با تجهیزات پرتابل سنجش می‌شود ،افزود: بازرسی بهداشتی به صورت مشترک با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های مرتبط مانند اتحادیه آش و حلیم، رستوران‌داران و چلوکبابی‌ها و کبابی‌ها و قنادی و شیرینی فروشی‌ها صورت می‌گیرد.

غلامی اظهار داشت: در همه اماکن عمومی و مراکز ،مصرف دخانیات مورد بازرسی قرار می‌گیرد و بازرسی بهداشتی از سامانه‌های آبرسانی نیز انجام می‌شود .

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص وزارت بهداشت افزود: کنترل و بازرسی بهداشت محیطی محل‌های برگزای مراسم افطار و سحر دهی به ویژه برای شب‌های قدر با دقت و تاکید صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز