خبرگزاری کار ایران

جدیدی در صحن شورا:

چه گناهی کرده‌ایم که به ما انگ بی‌تخصصی می‌زنید؟/ دبیر شایعات مطرح شده را از چشم من می‌دید+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۶۶

عضو ورزشکار شورای شهر تهران گفت: ما چه گناهی کرده بودیم که به ما انگ بی‌تخصصی می‌زدند، در حالی که همه ورزشکاران شورا تحصیلات مرتبط داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی در صحن علنی امروز شورای شهر تهران گفت: ما هیچ مشکلی با کسی نداریم و دلمان می‌خواهد اذهان عمومی سه دقیقه به درد و دل ما ورزشکاران گوش دهند. سه سال به ما حمله کردند و انگ زدند و در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی چه‌ چیزها که در مورد ما نگفتند.

او ادامه داد: در زندگی شخصی ما سرک کشیدند و یک روز گفتند طرف با راننده‌اش درگیر می‌شود هر روز یک داستان جدید درست کردند و این زندگی ما در سه سال گذشته بود.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه این دوره تمام شد و هیچ ناراحتی‌ای دیگری وجود ندارد تصریح کرد: اما خداوکیلی من از شما می‌پرسم اگر یک نفر این کارها را با شما می‌کرد ناراحت نمی‌شدید؟ این اقدامات شایسته جامعه ورزشی نبود و ما چه گناهی کرده بودیم که به ما انگ بی‌تخصصی می‌زدند.

او ادامه داد: شرایط طوری شده که ممکن است؛ بعضی‌ها اصلا ورزش نکنند و با خودشان بگویند اگر ورزش کنیم و افتخار بیاوریم نمی‌گذارند از حقوق شهروندی خودمان استفاده کنیم در حالی که همه ورزشکاران شورای شهر تحصیلات مرتبط داشتند.

جدیدی با اشاره به درگیری روز یکشنبه خود با دبیر اذعان کرد: من و دبیر یک عمر هم‌تیمی بودیم دوره چهار ساله خوبی را گذراندیم و افتخار و مدال آوردیم چندی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه در مورد دبیر پخش شد و او این مساله را از چشم من می‌دید در حالی که من بارها قسم خوردم روح من خبر ندارد. 

 

حجم ویدیو: ۸.۹۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز