خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

بازشماری تعدادی از صندوق‌ها به صورت رندومی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۲۲

در حالی که اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران اعلام کرده است؛ با مساعدت مجلس و هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، تعدادی از صندوق‌های انتخابات شورای شهر تهران برای رفع شبهه به صورت رندومی بازشماری می‌شوند، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا این موضوع را تکذیب کرد.

محمد محمودی شاه‌نشین، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: صندوق‌هایی که چمران به نتیجه آن‌ها اعتراض دارد، دوباره شمرده خواهد شد، اما اینکه در کل شعب تهران صندوق‌هایی به صورت رندوم شمرده شود، صحت ندارد.

قاسم میرزایی؛ عضو دیگر هیات‌عالی‌نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات این عضو شورا گفت: بر اساس روند قانونی، اگر در بررسی آراء صندوق‌های مورد اعتراض، شاهد اختلاف فاحشی بودیم، به صورت رندوم صندوق‌هایی را از شعب مختلف اخذ رای بازشماری خواهیم کرد. اگر کار به این مرحله برسد، مطمئن باشید به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: دیروز 15 صندوق بررسی شد و هیچ مورد و اختلاف خاص قابل ذکری مشاهده نشد، ولی لیست خدمت اسم چند صندوق دیگر را نیز به ما اعلام کرده‌اند و با حضور نمایندگانشان در حال بررسی آن‌ها هستیم. هرچند مطمئن هستیم که تخلفی رخ نداده که نتایج را تغییر دهد، اما آنها به اعتراض‌شان همچنان ادامه می‌دهند. آنها می‌خواهند دلشان آرام شود و ما قصد نداریم تنش ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز