خبرگزاری کار ایران

عضو منتخب شورای شهر تهران:

تهران را باید به یک شهر ایده‌آل تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۳۸

عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: باید با تلاش و برنامه‌ریزی مدون، مشکلات را برطرف و تهران را به یک شهر ایده‌آل تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، عضو منتخب شورای شهر تهران در مراسم جشن پیروزی منتخبان انتخابات شوراهای شهر تهران و تقدیر از فعالان انتخاباتی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با اشاره به نقش موثر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: مردم ایران بار دیگر با رای به کاندیداهای خود توانستند بر سرنوشت انتخابات تاثیرگذار باشند. امیدواریم در آینده با توجه به این میزان مشارکت اتفاق خوبی برای کشور رقم بخورد.

عضو منتخب شورای شهر تهران با اشاره به وظایف شورای شهر در برابر رای مردم خاطرنشان کرد: مردم با رای خود، اعضای ۲۱ نفره شورای شهر را انتخاب کردند که پس از آن مسئولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته شده است. همه ما باید با تلاش و برنامه‌ریزی مدون مشکلات را برطرف و تهران را به یک شهر ایده‌آل تبدیل کنیم.

فراهانی در پایان به نقش مردم در فعالیت‌های شورای شهر اشاره کرد و گفت: مردم باید همچنان در کنار اعضای شورای شهر حضور داشته باشند و با کمک‌ها و همچنین نظارت‌هایی که انجام می‌دهند؛ بتوانند در پیشرفت هر چه بهتر شهر تهران به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز