خبرگزاری کار ایران

تاکید مسجدجامعی بر اجرای قانون در استخدام‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۶۵۵

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: استخدام های جدید در شهرداری تهران اگر با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و بر اساس پیش بینی برنامه و بودجه مصوب شورا باشد بلامانع است.

به گزارش ایلنا، احمد مسجد جامعی در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا با اشاره به لزوم استفاده از تعهد و توانایی کارشناسان شهرداری گفت: به یقین هیچ مدیر شایسته‌ای نیست که بخواهد در شهر کار کند و خود را بی نیاز از بدنه کارشناسی مجموعه شهرداری بداند.

وی ادامه داد: در بدنه شهرداری نیروهای زبده و توانمندی وجود دارند که هر کسی از هر جریانی باید از آنان استفاده کند و استفاده از توانایی آنان به صلاح شهر و شهروندان و موضوعی ضروری است.

مسجد جامعی در ادامه و پیرامون استخدام نیرو در شهردار ی تهران گفت: استخدام هایی که با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بر اساس برنامه و بودجه مصوب شورا باشد بلا مانع است، اما در مورد استخدام 4200 نفر در شرکت بهره‌برداری مترو که مورد خطاب گزارش سازمان بازرسی کشور بوده و موارد مشابه باید تامل کرد تا تصمیمات صحیحی اتخاذ شود.

وی گفت: با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا پایان این دوره مدیریت شهری لازم است از اقدامات شبه انگیزی که منجر به افزایش بار مالی در مدیریت آینده می‌شود و تعهدات ناخواسته ایجاد می‌کند پرهیز کنیم. به خصوص که گفته می‌شوددر روند بخش‌هایی از استخدام‌های جدید، بی نظمی هایی وجود دارد که، بیش از آنکه مبنا بر معیارها و ضوابط قانونی باشد، ملاک‌های غیر شفاف دیگری در دستور قرار گرفته و طبعا چنین برداشت‌هایی به ذهن متبادر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز