خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد:

اتخاذ تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در سالروز ارتحال امام (ره)

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۴۴

معاون وزیرکشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برقراری امنیت مراسم ارتحال امام (ره) اندیشیده شده است و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار با تشریح برنامه های ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان، امسال مراسم با تغییراتی در اعزام زائران همراه است یعنی امسال مراسم از ساعت 18 آغاز می شود.

وی اظهار کرد: امسال زائران همزمان با استان تهران از استان های همجوار پایتخت نیز دراین مراسم شرکت خواهند کرد.

نجار تصریح کرد: وسایل نقلیه‌ همچون اتوبوس‌ و خودرو برای شرکت در مراسم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هماهنگی های لازم نیز با اورژانس، آمبولانس و ایستگاه‌های آتش نشانی برای شرکت درمراسم ارتحال امام انجام گرفته است و این خودروها در روز مراسم در محل‌های تعیین شده حضور خواهند یافت. همچنین اقلام مورد نیاز برای زائران نیز تامین شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهارکرد: خوشبختانه هرسال نسبت به سال قبل؛ زیرساخت‌ها بهتر و بیشتر می‌شود.

معاون وزیرکشور ازهمه دست اندرکاران، اعضای ستاد مرکزی، دولت و رئیس جمهور و نیز وزیرکشور قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش براین بود که این امکان فراهم شود که زائران بتوانند در14 خرداد از این مراسم معنوی بهره مند شده و دین خود را به بنیانگذار کبیر انقلاب ادا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز