خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

پرونده املاک نجومی به کجا رسید؟/ قالیباف توضیح دهد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۲۴۷

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که پرونده املاک نجومی سرانجام به کجا رسید، گفت: قالیباف باید در مورد این املاک به شورا توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت قانون گفت: اگر خداوند می خواست مو را از ماست بکشد، مجبور بود ۳ تا ۴ جهنم دیگر هم بسازد تا همه در آن جای گیرند. قانون برای همه یکسان است و همه باید به قانون احترام بگذارند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: آیا ما فقط کارخانه تولید مصوبه هستیم؟ باید گزارش تشریحی از  مصوبات شورای چهارم ارائه شود تا این پاسخی به حمله‌هایی باشد که در شبکه مجازی به ما می‌شود.

او با اشاره به اینکه شورای شهر تهران میدان جهاد و خدمت است، افزود: شورا باید در مقابل عملکردش پاسخ دهد. باید بگوییم  آیا وکیل خود بودیم یا مردم؟ آیا شورای شهر بودیم یا شورای شهرداری؟

جدیدی ادامه داد: مسئله املاک نجومی چه شد؟ آیا فقط منوط به قبل از انتخابات بود؟ مسئله املاک انتفاعی و غیر انتفاعی باید مشخص شود‌. قالیباف باید در مورد این املاک به شورا توضیح دهد. من در مورد این املاک به سازمان املاک نامه دادم، اما دیگر دربان این اداره هم پاسخ ما را نمی‌دهد.بحث ما خواستن نیست، بحث ما نتوانستن است.

او در انتهای تذکر خود افزود: با این اختیاراتی که الان از طرف شورا به شهرداری تعلق گرفته است٬ وقتی شورای پنجم هم بیاید فرقی نمی کند.

چمران در واکنش به سخنان جدیدی گفت: اولا به اعضای شورا کسی ملک نداده است. دوما این املاک نجومی نبود و تنها این گونه مطرح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز