خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود/ اسکورت کاروان‌های بزرگداشت مراسم ارتحال امام

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۷۳۱

رییس پلیس راه کشور گفت: جاده کرج – چالوس فردا (پنجشنبه) یک‌طرفه خواهد شد.

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت جاده‌های کشور در ایام رحلت امام خمینی (ره) و حرکت کاروان‌ها به سمت حرم مطهر گفت: با توجه به اینکه در این ایام کاروان‌هایی از استان‌های مختلف برای بزرگداشت مراسم رحلت امام خمینی (ره) به سمت تهران خواهند آمد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیروهای پلیس راه، اتوبوس‌‌های کاروان‌ها را به طور کامل از مبدا تا مقصد اسکورت خواهند کرد.

رییس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه اکثر بار ترافیکی در سمت استان‌های شمالی کشور خواهد بود، گفت: بسیاری از شهروندان نیز از سایر نقاط کشور به صورت خودجوش به سمت تهران خواهند آمد و همکاران ما برای ایجاد نظم ترافیکی در جاده‌ها حضور خواهند داشت.

وی در مورد جلسه‌ای که پلیس راه با دیگر سازمان‌ها برای هماهنگی در مراسم پیش رو تشکیل داده است، تصریح کرد: جلسه‌ای را برای هماهنگی بیشتر با دیگر سازمان‌ها برای ارائه خدمات بیشتر تشکیل دادیم و در این جلسه قرار شد تا سازمان‌های مختلف امدادی برای ارائه خدمات بهتر تلاش خود را بیشتر کنند.

سردار حمیدی با اشاره به سفر برخی هموطنان به سمت استان‌های شمالی گفت: برخی از هموطنان از تعطیلات برای مسافرت به سمت استان‌های شمالی استفاده می‌کنند که برای این موضوع هم برنامه‌ریزی‌هایی داریم، در این راستا روز پنجشنبه جاده کرج – چالوس یک‌طرفه خواهد شد. همچنین مسیر برگشت جاده هراز در روز پایانی تعطیلات (دوشنبه هفته آینده) یک‌طرفه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز