خبرگزاری کار ایران

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد؛

ادامه ثبت‌نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵ خرداد/۱۰ درصد جریمه افراد مشمول برای هر سال اضافه

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۲۲

ثبت‌نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد، مشمولانی که تا پایان سال ۹۶ بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کنند.

همچنین سردار ابراهیم کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در این‌باره گفت: این طرح در مرحله اول تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و افراد واجد شرایط می‌تواند ثبت‌نام خود را انجام دهند و اگر در سال گذشته فردی ثبت‌نام خود را انجام داده است و مبالغ ریالی خودش را پرداخت نکرده است، باید برای ثبت‌نام مجددا مراجعه نمایند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره هزینه‌های خرید خدمت هم گفت: افرادی که زیر دیپلم هستند ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، و این روند در مدارک بالاتر افزایش می‌یابد.

او گفت: افراد مشمول به ازاء هر سال اضافه از ۸ سال  ۱۰ درصد جریمه می شوند و افراد متاهل و دارای اولاد به ازاء هر فرد خانواده ۵ درصد تخفیف داده می‌شود.

سردار کریمی گفت: افرادی که می‌خواهند هزینه خود بصورت اقساط  پرداختی کنند، باید یک سوم آن را نقدی و الباقی را تا پیان سال ۹۶ تسویه نمایند.

پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، درخواست آنان در حوزه‌های وظیفه عمومی بررسی و درصورت تایید نهایی ، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود. مقاضیان با دریافت پیامک باید  به دفاتر (پلیس+۱۰) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز