خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری جلوی فروش دام در کنار خیابان را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۰۷

عضو شورای شهر تهران با اشاره به امکان انتقال بیماری تب کریمه کنگو در مراکز عرضه دام کنار خیابانی گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه فروش دام در سطح شهر داده شود، اما متاسفانه شاهدیم شهرداری تهران به افرادی که دام زنده خرید و فروش می‌کنند، اجازه کار در سطح شهر را می‌دهد که این اقدام با توجه به شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان بسیار خطرناک است.

محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: شورای شهر تهران حتما باید نسبت به فروش دام در سطح شهر به شهرداری تذکر دهد، چرا که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به زمانی که در شهرداری تهران کار می‌کرد، گفت: در آن زمان اجازه فروش دام به طور مطلق در سطح شهر داده نمی‌شد و اگر مواردی هم مشاهده می‌شد؛ بلافاصله جمع‌آوری و با حکم قضایی به کشتارگاه‌ها تحویل داده می‌شد.

حقانی تصریح کرد: متاسفانه اکنون شاهدیم شهرداری تهران به افرادی که دام زنده خرید و فروش می‌کنند، اجازه کار در سطح شهر را می‌دهد که این اقدام با توجه به شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان بسیار خطرناک است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مدت حتی در کنار اتوبان‌ها هم شاهد ماشین‌های حامل دام زنده هستیم و افرادی هم تابلو به دست آنجا ایستاده‌اند و این مسئله با توجه به شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام باعث گسترش و شیوع آن می‌شود.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در جلسه بعدی شورا قطعا تذکری در این باره به شهرداری ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز