خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۱۹

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 چهارشنبه در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه آغاز شد و تا ساعت شش صبح شنبه بیستم خرداد ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت:به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 17 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح شنبه از محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: در این مدت در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر جمعه 19 خردادماه تا ساعت یک بامداد شنبه بیستم خردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 بعدازظهر تا ساعت یک بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 17 خردادماه و همچنین از ساعت هشت صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع می باشد.

قدمی ادامه داد : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 19 خردادماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز