خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه نیروی انتظامی پیرامون حادثه تروریستی روز گذشته؛

با اقدام به‌موقع ماموران کلانتری، تروریست‌ها آرزوی ورود به حرم را به جهنم بردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۰۶

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پیرامون حادثه تروریستی روز گذشته (چهارشنبه 17 خردادماه) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا،‌ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام راحل اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

ملت رشید و مومن ایران؛ حادثه تروریستی و مذبوحانه روز چهارشنبه نشان داد گرچه تروریست‌های اجیر شده در عداوت و خصومت با مردم انقلابی ایران از هیچ رفتار سبعانه و اقدام قساوت آمیزی فروگذار نمی‌کنند، اما اینگونه اقدامات وحشیانه نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم ایران پدید نمی‌آورد بلکه عزم آنان را برای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی خود صد چندان می‌سازد.

اقدام سریع،هوشیارانه و هماهنگ نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در مقابله با تروریست‌های کوردل ضمن اینکه درسی بزرگ به گروهک‌های مزدور و حامیان ریز و درشت آنان داد، شگفتی همگان را نیز برانگیخت.

واکنش و سرعت عمل نیروهای پلیس پایتخت  نیز آنچنان هوشمندانه و مجاهدانه بود که هر نوع ابتکار عملی را از تروریست‌ها سلب و آنان را در عملی ساختن افکار پلیدشان ناکام گذاشت و با اقدام و شلیک بموقع ماموران کلانتری حرم، تروریست‌ها آرزوی ورود به حرم حضرت امام (ره) و انجام اقدام مذبوحانه را با خود به جهنم بردند و همچنین با حضور بهنگام و سریع یگان‌های ویژه ناجا(نوپو) و عوامل انتظامی در محدوده مجلس شورای اسلامی، درکنار برادران متعهد و از جان گذشته سپاه پاسداران برای ایجاد امنیت و برداشتن سایه رعب و ناامنی در کشور موثر واقع گردیدند.

 واکنش مردم کشورمان در برابر حادثه تروریستی روز چهارشنبه، به ویژه واکنش شجاعت‌آمیز آنانی که به محل وقوع حوادث نزدیک بودند، نشان داد ملتی که اتفاقاتی نظیر جنگ تحمیلی و حوادث تروریستی دهه شصت و بحران‌های محلی دهه آغازین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت موفقیت آمیز و اعجازگونه پشت سر نهاده است، در برابر اینگونه اقدامات ایذایی و مذبوحانه خم به ابرو نمی‌آورد و آرامش و امنیت خود را فرو نمی‌گذارد.

نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان  به مقام معظم رهبری، فرماندهی معظم کل قوا، ملت رشید ایران بویژه خانواده‌های ارجمند آن عزیزان و اظهار همدردی با مجروحان و مصدومان این حادثه تروریستی، به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد که با اقتدار و صلابت و آمادگی فزون‌تر از همیشه و به فضل و کرم الهی، حافظ امنیت و آرامش آنان خواهد بود و به تروریست‌های مزدور و حامیان آنها اجازه نخواهد داد که لذت امنیت بی‌بدیل کشور را از چنین ملت شجاع، با اراده و بزرگی بستانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز