خبرگزاری کار ایران

محسن سرخو مطرح کرد:

شهردار آینده تهران باید عملیاتی و اجرایی باشد، نه ستادی و پشت میزنشین

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۳۲

در مراسمی که شب‌گذشته به مناسبت قدردانی از فعالان ستادهای محسن سرخو در محل دانشگاه علمی کاربردی خانه‌کارگر برگزار شد، رییس فراکسیون کارگری شورای‌شهر تهران ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای رییس‌جمهور منتخب و منتخبین شهرها و روستاها، ابراز امیدواری کرد مردم، طعم شیرین‌آرائی را که به صندوق انداختند، با بهبود وضعیت معیشتی و مدیریت‌شهری، بیش از گذشته احساس کنند.

به گزارش ایلنا، محسن سرخو با اشاره به منتخبان دوره پنجم شورای‌شهر تهران گفت: امیدواریم این شورا بتواند با انتخاب یک شهردار قوی، پاکدست و عملیاتی، ضمن جبران موارد عقب‌مانده در برنامه ۵ ساله و حوزه‌های مختلف به ویژه حمل و نقل عمومی، شرایط بهبود زندگی مردم در شهر تهران را فراهم آورد تا مردم بتوانند در شهری با ترافیک و آلودگی هوای کمتر و آرامش بیشتر زندگی کنند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مرتضی الویری داشتم، گزارشی از برنامه‌های شهرداری، گزارش‌های بودجه و برنامه ۵ ساله دوم شهرداری را در اختیارش قرار دادم. همچنین در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک که حدود ۴۰ درصد از بودجه شهرداری را به‌ خودش اختصاص می‌دهد، اطلاعات لازم درباره آنچه در برنامه ۵ ساله باید انجام می‌شده و آنچه اتفاق افتاده ر اختیارش قرار گرفت.

سرخو افزود: شورای چهارم حدود ۲ ماه دیگر ادامه دارد و کمیته حمل و نقل و ترافیک و فراکسیون کارگری با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. همچنین هماهنگی‌هایی انجام شده تا ظرف یکی، دو هفته آینده جلسات مشترک کمیته حمل ونقل و ترافیک و فراکسیون کارگری با جمعی از منتخبان شورای‌پنجم برگزار شود تا همان روند همکاری با کانون شوراها، کارگران و نمایندگان کارگران در شهرداری و شهر تهران ادامه پیدا کند.

رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه کمیسیون موقت عمران و حمل ونقل شورای‌پنجم تشکیل شده و منتظریم رییس کمیته حمل و نقل این شورا مشخص شود تا اطلاعات لازم را نیز در اختیار وی قرار دهیم

سرخو همچنین درباره ویژگی‌های شهردار آینده تهران گفت: قطعا شهردار آینده باید فردی عملیاتی و اجرایی باشد، نه ستادی و دفترنشین، علاوه بر این باید بتواند تامین منابع نیز ‌بکند چراکه در حال حاضر منابع شهرداری در پایین‌ترین سطح خودش قرار دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: منتخبان شورای پنجم در انتخاب شهردار آینده با تدبیر و دقت فراوان اقدام کنند و ان‌شالله شهردار، معاونان و همچنین شهرداران مناطق از افرادی انتخاب شوند که موجبات آرامش بیشتر را برای مردم تهران فراهم آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز