خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد؛

جزییات آتش‌سوزی در برج ۲۲ طبقهِ شهرک چیتگر/مصدومیت ۳ زن و یک مرد/۳۰ نفر نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۶۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد: در آتش‌سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر 30 نفر نجات یافتند و 4 نفر مصدوم شدند.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ در تشریح جزییاتِ عملیات در این حادثه اظهار داشت، اظهار داشت: در ساعت ۱:۴۲ دقیقه بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی در برج مسکونی واقع در شهرک چیتگر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و بلافاصله مأموران ۷ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن اشاره به اینکه با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در یک برج ۲۲ طبقه در طبقه اول و در قسمت بالکن، آتش‌سوزی شده است و آتش تمامی نمای ساختمان را دربرگرفته است، افزود: با توجه به نوساز بودن ساختمان، ۴۰ واحد در آن مستقر شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی اضافه کرد: در ساختمان ۳۰ نفر در طبقات محبوس شده بودند که آتش‌نشانان آنها را نجات دادند که شامل ۴ نفر؛ ۳ زن و یک مرد نیز مصدوم شدند.

ملکی افزود: در ساعت ۵:۴۰ دقیقه عملیات در این حادثه به پایان رسید.

وضعیت مصدومان حریق در برج پامچال/۹ نفر در محل حادثه درمان شدند

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به وضعیت مصدومان حریق برج پامچال در دریاچه چیتگر،‌ گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت.

پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه به دنبال حریق برج پامچال در بامداد امروز در دریاچه خلیج فارس، بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام شدند، اظهار داشت: ۴ دستگاه امبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس جهت ارایه خدمات به مصدومان احتمالی در محل مستقر شدند.

سرپرست اورژانس کشور با اژبیان این مطلب که ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم شدند، افزود: ۹ نفر در محل  حادثه درمان شدند و یک خانم ۳۱ ساله به دلیل حمله آسم به بیمارستان رسول اکرم اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز