خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۶۱

رئیس پلیس آگاهی لرستان، از کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کلاهبرداری در خرم آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" عباس نظری "گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده حاوی شکایت فردی مبنی بر اینکه دارای مغازه عمده فروشی مواد غذایی است و شخصی با مراجعه به وی با ترفند خرید ، مقادیری کالا با روش های فریب کارانه از وی کلاهبرداری کرده است ، با توجه به اهمیت موضوع ، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال ادامه فعالیت کلاهبردار به صورت گسترده در سراسر کشور متصور بود، تیمی از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری عملیات شناسایی و دستگیری وی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام فعالیت های گسترده اطلاعاتی و استعلامات قضائی و انتظامی، موفق به شناسایی مخفیگاهش در خرم آباد شده و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی افزود : در بازجویی های به عمل آمده متهم اعتراف کرد؛ مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال از اجناس مغازه شاکی را خریداری و آنها را بارگیری و در جلوی یک مغازه خالی کرده و به بهانه انتقال وجه از دستگاه های خودپرداز به حساب شاکی، وی را از محل دور کرده و در این راستا همدست متهم ، بار را جابه جا و به مکان دیگری انتقال و خود متواری می شود .

رئیس پلیس آگاهی لرستان با بیان اینکه متهم از مجرمان حرفه ای و سابقه دار در امر کلاهبرداری به این شیوه می باشد گفت : با تکمیل پرونده ، متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز