خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس جمعیت هلال احمر در پی حماسه غرورآفرین دلیرمردان سپاه

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۶۴

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در کشور سوریه در پیامی با بیان اینکه ساختن دنیای عاری از خشونت و تامین امنیت شهروندان بی‌دفاع و غیرنظامیان، از بزرگترین آرمان‌های بشر امروز است، افزود: باید متحد به سوی ساخت دنیای سرشار از صلح و البته مبارزه قاطعانه با هرگونه تجاوزگری و خشونت حرکت کنیم.

به گزارش ایلنا، متن پیام سید امیرمحسن ضیائی به مناسبت حماسه غرورآفرین دلیرمردان سپاه به این شرح است: «ساختن دنیای عاری از خشونت و تامین امنیت شهروندان بی‌دفاع و غیرنظامیان، از بزرگترین آرمان‌های بشر امروز است. در راه تحقق این آرزوی دست‌یافتنی و عینیت‌ بخشیدن به آرامش جهانی و ریشه‌کنی جنگ و ترور، باید متحد به سوی ساخت دنیای سرشار از صلح و البته مبارزه قاطعانه با هرگونه تجاوزگری و خشونت حرکت کنیم.

نمایش موشکی فرزندان برومند ملت و پاسخ محکم به تروریست‌ها که تنها بخش کوچکی از اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید، این پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که رسیدن به صلح و قطع دست شوم ترور، نه تنها میسر و ممکن است که با مؤثرترین و قوی ترین سلاح های دفاعی و در زمان مناسب محقق خواهد شد. اینجانب؛ افتخارآفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تهنیت گفته و توفیق و سرفرازی روزافزون دلاورمردان سپاه را از پروردگار متعال خواستارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز